Bliv frivillig i Jazzselskabet Aarhus

Jazzselskabet Aarhus arrangerer ca. 35 koncerter om året.

De frivillige hjælper bestyrelsen med at passe koncerterne, gøre lokalet klar, de passer baren, tager imod publikum og sælger billetter ved indgangen til koncerterne.

Indtil videre foregår fordeling af vagterne via mail, og vi er en skøn blandet flok, der behandler hinanden og andre med respekt.

Når du er frivillig hos os, så kommer du gratis ind til alle vores koncerter, hvis der ikke er udsolgt, og der er altid gratis kaffe på kanden.

Vi forventer så til gengæld at du er rimelig aktiv og er frivillig min. en gang om måneden.

For at være frivillig hos Jazzselskabet, skal du være medlem af foreningen – det koster 200 kr. om året.

Hvis du synes at det lyder som noget for dig, så skriv lidt om dig selv og hvorfor du er interesseret i at hjælpe –  send mail til info@jazzselskabetaarhus.dk

cropped-Jazzselskabet-Newsletter-Signup.png